nedelja, 9. junij 2013

1 2 3

Kot odmor med učenjem je nastala spodnja voščilnica.
 Kot nalašč za 83. izziv na Craftalnici
1 motiv (pri meni narisana ženin in nevesta)
2 dizajnerska papirja (zaloge iz Lidla ali Hoferja?)
3 dodatki (trak, metuljček in biserčki)
Sedaj pa nazaj - za knjige!


6 komentarjev:

  1. Krasna voščilnica . Osrednji motiv mi je pa IN.Preprost, moderen. Všeč mi je. Knjige ... tudi to mi je poznano - zadnji trije moji fantje imajo ta "problem" (faks, srednja in osnovna šola - snahica pa matura - nič vam ne zavidam). Čao

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo simpatičen motiv :). Dobro si izkoristila odmor med učenjem.
    Hvala, ker sodeluješ na 83. izzivu CRAFT-alnice! Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo voščilnico si naredila in se lepo držala danih navodil!
    Tudi meni je zelo všeč motiv ženina in neveste.
    Srečno na izzivu :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Preprosta,pa vendar nekaj posebnega.
    Lp Urška

    OdgovoriIzbriši
  5. Prav všeč mi je tale tvoja voščilnica. Ravno prav vsega, pa tako nežne barve.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in komentar :)