sreda, 14. avgust 2013

Tisti občutek...

... ko točno veš, kaj vse moraš še DANES narediti... Pa vmes dobiš eno idejo. Dobro idejo. Ki jo je potrebno TAKOJ uresničit... In potem nastane tole:
Prva stran
 Sprva je bil namen te voščilnice - zahvala. Za nekoga, ki mi je v zadnjih treh letih res veliko pomagal. Čeprav se nisva vedno dobro razumela... Potem pa sem se spomnila, da bi pravzaprav to lahko bila tudi poročna voščilnica - na prvo stran lahko dodam še eno sončnico... Notranjost je pa primerna tako za fante, ki (še) ne znajo kuhati, kot tudi za prvih nekaj skupnih kosil mladoporočencev...

Zadnja stran - s prostorom za voščilo/zahvalo/sporočilo
 V voščilnici je namreč 6 receptov - za kruhove cmoke, skutne štruklje, vinsko omako s piščancem, gratinirane testenine, mafine in za torto. Za potolažit lačne želodčke :)
Pogled od zgoraj
 Ker je namenjena prijatelju, sem se ZELO izogibala vsakršnih rožic (razen sončnice), metuljčkov in ostalih stvari. Res je minimalno okrašena, ampak mi je všeč :).


 Ko raztegneš stranico, so na eni strani štirje recepti za slane jedi, na drugi pa dva za sladke (tu so češnje (bile so pa še zvezdice-ampak sem jih prekrila, ker mi niso dale miru :)) - da se malo razlikuje :).

Ker so me za to obliko voščilnice inspirirale Vladka, Tina (in njiju še prej Klara), jo prijavljam na Ko me inspirira #16 


P.S.: Res se opravičujem za slabo kvaliteto slik. Bi počakala na jutrišnje sonce, pa grem prezgodaj od doma in me nekaj dni ne bo doma (+ temno zeleno ozadje voščilnice res ne naredi slik bolj privlačnih ;))...

5 komentarjev:

  1. Tole je pa super ideja. In krasno si jo realizirala.

    OdgovoriIzbriši
  2. ooo, čudovita ideja z recepti in tole je res pravo darilce s čestitko v enem. Super ideja in izvedba. Me veseli, da smo te inspirirale za tole.

    OdgovoriIzbriši
  3. Res je mega ideja. Zelo lepo ti jo je uspelo sestaviti skupaj in sem prepričana, da bo krasno darilo. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Super ideja.Za piko na i pa si vse skupaj sestavila in povezala v celoto.
    Lp Urška

    OdgovoriIzbriši
  5. Všeč mi je ta ideja. Lepo si naredila predvsem pa uporabno.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in komentar :)