torek, 15. oktober 2013

Papir, škarje, lepilo

Že skoraj dva tedna sem na izmenjavi v Nemčiji in zagrabila me je "abstinenčna kriza" po ustvarjanju :).
Na žalost pa moja ustvarjalna resničnost izgleda nekako takole:

Papir (tega vzorčastega sem si privoščila po prvem, še kar uspešnem tednu tukaj, sicer pa  modri in roza post-it-listki), škarje in lepilo...

Tako sta nastali dve voščilnici sestrici s kravatami za atija in tasta (se opravičujem za lomljenje vratu in obupne barve na sliki - prepozno hodim domov, tako da mi ostane samo še umetna svetloba...).



Zdi se mi, da me izzivi kar sami najdejo - da pospravim stare zaloge; da uporabim npr. post-it-listke, ker drugih pisanih papirjev tu pač nimam. In da poskušam ne (preveč) komplicirat (in predvsem ne preveč zapravit :))...

Ne vem, če so kravate (še vedno/spet) v modi (vsekakor pa moški izgledajo fino z njo :)) - ampak imajo na Craft-alnici spet en lušten izziv #92 - Šiviljstvo - moda, kamor voščilnico tudi prijavljam.

Lep nemški pozdravček!

5 komentarjev:

  1. Da ti uspe še ustvarjati pri polnem urniku je res vseh pohval vredno! Čudovite so te tvoje kravate in še en dokaz več, da je bolj pomembna iznajdljivost, kot pa kup ustvarjalnega materiala :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. zelo lepi odtenki barv,to so moje barve.Voscilnica je enkratna

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo je lepa!
    Hvala Ti, ker se igraš z nami v CRAFT-alnici! Srečno :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Super si se znašla, z omejenim materialom. S tem pa nam zapravljivkam dokazala, da se z veliko volje da ustvariti čudeže. Krasne kravate, katere so vedno modne.
    Pozdravček od LILI

    OdgovoriIzbriši
  5. Všeč mi je preprostost tvoje voščilnice in tvoja iznajdljivost.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in komentar :)