ponedeljek, 15. september 2014

Sestrici

Svet ustvarjanja je poln prečudovitih pripomočkov in vsi kar kličejo: "Kupi me, kupi me!" Ker sama na srečo živim bolj v "govcih", me poti vedno manjkrat zanesejo v krasne trgovinice in tako sem na nek način "prisiljena", da nekaj naredim s tistimi stvarmi, ki jih že imam :). 

Tako sta tudi nastali ti dve sestrici. Na internetu sem videla čudovito sličico gospodične s tulipančki (ja, vem - tulipani pašejo k pomladi - pa glede na to, da poletja ni bilo... :)). Ker pa je najin gospod tiskalnik pogojno uporaben za tiskanje (beri: za zapiske je ok, ker je vseeno, kako je spackano, ostalo pa nekako ne gre), mi ni preostalo drugega, kot da ob gledanju slike poskušam narisati čim bolj simpatični približek gospodični (o uspehu presodite sami). 

Ob tem sem se spomnila še na embosirno mapico s tulipančki, ki sem jo uporabila za ozadje v obeh primerih. Sličici sta pobarvani z akvarelnimi barvicami, dodana sta še trakec oz. čipka in to je to.
Gospodična 1
Gospodična 2
Se pa ob gledanju vseh vaših krasnih voščilnic z nešteto krasnimi dodatki občasno počutim kar "dolgočasno" in "neizvirno", saj imam občutek, da so moje voščilnice narejene pretežno po istem kopitu. Po drugi strani pa se tolažim, da je za pošiljanje po pošti vseeno najbolj praktično, če je voščilnica v enem nivoju. Poleg tega se mi zdi, da je voščilnica, ki jo dobimo po navadni pošti, v poplavi vseh sms in fb-voščil še vedno (poleg osebnega voščila :)) najlepše darilo...

Sestrici prijavljam na: Craft-alnico izziv #116: Čipke ; oranžko pa še k Tini in Vladki na Ko me inspirira #29, ker sem uporabila tri barve iz spektra (oranžna, zelena in rdeča (upam, da to velja, ker odtenki verjetno niso ravno identični?)).

Lep, sončen dan vsem!

4 komentarji:

  1. Ojla Klara! Lepo te je spoznati :-) in vesela sem, da si se nama pridružila pri izzivu! Seveda velja...super ideja, da si barve raztegnila kar na dve voščilnici. In čisto lepo si zapisala...voščilnica prejeta po pošti je res vedno nekaj posebnega.

    OdgovoriIzbriši
  2. Če bi jaz znala tako lepo risati, štampiljk in tiskalnika sploh ne bi potrebovala. :-)) Čisto res je, da je ročno izdelana voščilnica, ki prispe z navadno pošto, najlepše darilo. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Tvoji voščilnici sta zelo lepi, še posebej, ker si motiv sama narisala.
    Hvala, ker si se nam pridružila na 116. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepi in preprosti! Motiv je res lep :-))
    Hvala, ker se igraš z nami s čipko v CRAFT-alnici ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in komentar :)