torek, 26. maj 2015

Prvo sveto obhajilo

V nedeljo bo moj prvi nečak prejel prvo sveto obhajilo. Kako je že velik in fajn fant! Se pa še spomnim tistega petka trinajstega, ko sem vsa navdušena prebrala sms, da sem postala teta Klara :)!
Ker izkoriščam še zadnje dni "dopusta" sem se lotila voščilnice malo drugače - da je nastal nekakšen mini albumček, kamor bo lahko prilepil nekaj slik s praznovanja.









7 komentarjev:

  1. Zelo lepo si izdelala mini albumček :-))
    Hvala, ker ustvarjaš z nama v CRAFT-alnici ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  2. Super si se potrudila za nečkaka - bravo teta :)!

    OdgovoriIzbriši
  3. Bravo teta Klara! :-) Čudovit albumček si izdelala. Tole bo res lep spomin na čisto poseben dan. Uživaj še zadnje dni "dopusta". :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Lep mini album si izdelala za svojega nečaka. Lp Zvonka

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita za prvo obhajilo.
    Muštr za škatljico imam, je plastična, pošli mi na moj mail tvoj naslov in ti prerišem ter pošljem
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovit albumček.
    Hvala, da ga deliš z nami v Craft-alnici. Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in komentar :)