ponedeljek, 29. februar 2016

Variacije :)

 Najprej hvala za čestitke ob opravljenem strokovnem izpitu. Ja, kamen kar pade od srca... Sedaj pa imam na "programu" generalno čiščenje. No, ali pa pol-generalno  (ker mi je še vedno težko vreči kakšne stvari preč... ), tako da me slabo vreme niti ne moti... 
Vmes nastane še kakšna voščilnica...

 
Misel izpred nekaj objav mi je bila tako všeč, da je pristala še na eni poročni voščilnici. Tokrat s ptički :).

Prijavljam v februarsko galerijo Najlepšega para. Dobro, da ima letos februar gratis dan :)!

Obenem se opravičujem, ker sem bolj slaba obiskovalka in komentatorka, moj računalnik ima napade migrene :) - ekran kar naenkrat dobi kvadratke, črte ali pa celo izgine vse in ostane zgolj črnina...

4 komentarji:

  1. Zelo lepi, nežni voščilnici si ustvarila. Generalka bo pa kar dobra sprostitev po vseh predelanih knjigah. :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super luštni sta. Ja, pri meni je bilo običajno po izpitih tudi generalno čiščenje. Očitno nas napade nekakšen "virus".

    OdgovoriIzbriši
  3. Klara, v petek, 18.marca je srečanje ustvarjalk v Ljubljani. Če te zanima, mi piši na mail (sonjapikafeusafnagmailpikacom), da ti posredujem vabilo. :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepi in nežni voščilnici si usvarila. Ja po strokovnem izpitu res pade ogromna skala s človeka, res lažje zadihaš... Lepobodi, T.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in komentar :)