torek, 15. marec 2016

Zaloge, zaloge...

 Moj ustvarjalni kotiček pogosto sameva. Zato sem v soboto pogumno izustila, da lahko naredim voščilnico z žepkom za bon, za dvajsetletnico (do metalskih idej nisem prišla :)). Itak mi je bilo potem celo nedeljo dopoldne žal, ko sem premetovala papirje, iskala pravo idejo in razmišljala, kaj mi je bilo tega treba... Na koncu pa je nastala tale pomladanska voščilnica. Šablona MB me je že nekajkrat rešila iz zagate in tudi tokrat je bilo tako: dvakratni izrez in še nekaj metuljčkov za dodatek, par kristalčkov in štempiljka vse najboljše, papirji iz zaloge. 



Potem pa sem po dolgem času zopet zajadrala po blogih in opazila, da je na Craftalnici super izziv - Washi trak! Ker jih imam sama kar precej (in jih imam, tako kot večina, težavo porabit (nekateri se že sami odlepijo in me občasno prav jezi, ker jih moram dodatno prilepit z lepilom!)).

Tako je nastala tale pikasta zahvalnica, v kombinaciji oranžne in modre, spet s samimi ostanki iz zaloge :).
Jo prijavljam na 155. izziv Craftalnice: Washi trak (uporabljena sta bila moder pikast in belo prozoren s pisanimi pikami). 

6 komentarjev:

  1. Zelo lepo čokoladnico si naredila in tudi čestitka z washiji mi je zelo všeč :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  2. Čokoladnica je zelo lepa in nežna. Zelo mi je všeč. Washije si pa domiselno porabila in nastala je lušna zahvalnica. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Prva z žepkom za bon je tako nežna, v pomladanskih tonih in ti luštni metuljčki...
    Druga z washijem, barvita, preprosta, a lepa. A ne da je CRAFT-alnica vedno polna super izzivov.

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasno si ustvarjala in tale za CRAFT-alnico je super v svojih barvah, s pomladnim pridihom, hvala, ker deliš z nami v CRAFT-alnici, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Prva, čokoladnica je super lepa in pomladno nežna. Druga z Washiji pa že bolj razigrana in barvita. Lepo si ustvarjala in hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovito si ustvarjala.
    Hvala, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici. Srečno!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in komentar :)