nedelja, 21. avgust 2016

Nogice

Nogice naše punce hitro rastejo. Tako sem se včeraj lotila delanja odtiska za album naše J (upam, da mi ga uspe slikat), ob tem sem se pa spomnila, da bi z odtiskom lahko nastala prav fina voščilnica ob rojstvu... Takšen pa je rezultat skupnega ustvarjanja :)
Sometimes the smallest things take up the most room in your heart. Winnie the Pooh
 
Prijavljam na avgustovski izziv v Ustvarjalnem dotiku: Gumbi. Od tam imam osnovo za voščilnice in cikcak trak.
Pa lepo nedeljo (še vedno imam računalnik na servisu, tako da bolj slabo sledim objavam, kaj šele da bi mi uspelo komentirati...)

5 komentarjev:

  1. Je pa res že pravo dekle. Luštno stran albuma sta izdelali. Lepo ustvarjata.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovito si sestavila tole otroško voščilnico. Nogica ji da prav poseben čar :) pa tudi srčkast papir v ozadju mi je zelo všeč - pri takih pisanih sama ponavadi nikoli ne vem, kako bi jih porabila.

    Lepo nedeljo tudi tebi

    OdgovoriIzbriši
  3. To pa je unikat! Krasna čestitka in verjamem, da bo album prav tako čudovit. Hvala za sodelovanje v našem izzivu in lep pozdravček iz Ustvarjalnega dotika, Barbara

    OdgovoriIzbriši
  4. I, kako domiselna in lepo izdelana voščilnica! :-) Zelo mi je všeč. Dobro se znajdeš tudi brez računalnika.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in komentar :)