ponedeljek, 24. oktober 2016

Kofetarska:)

Še vedno se spomnim,kako so mi v času gimnazijskih let šli na živce vsi, ki so kofetkali ob vsaki priložnosti. Potem pa smo na faksu,v zatemnjenih predavalnicah in kakšni ne ravno zanimivi snovi s sošolkami občasno popile kakšno skodelico kave, da smo ostale med budnimi:). Med učenjem za zadnje izpite sem pa tudi sama postala "kofetarca". Sicer je v moji kavi ponavadi več mleka kot kave, da jo lahko srkam celo dopoldne :)...

Voščilnico tresočko za kofetarje prijavljam na oktobrski izziv ustvarjalnega dotika. Od tam je natur osnova, štampiljka vse najboljše in šablona skodelice.

Miren večer!

5 komentarjev:

  1. Iiii, kakšna super ideja s kavnimi zrni v tresočki! :-) Zelo mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepo čestitko si naredila :) Ideja s kavnimi zrnci je perfektna! Hvala za sodelovanje v našem izzivu. Pozdravček iz Ustvarjalnega dotika, Barbara

    OdgovoriIzbriši
  3. Mene pa kava in kavne voščilnice vedno navdušijo in tako me je tudi tvoja.

    OdgovoriIzbriši
  4. Mmm.. verjamem, da poleg tega da je krasna tresočka tudi omamno diši :) Sama nisem kofetkarica, ampak vonj kavnih zrn mi je zelo všeč! ;)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in komentar :)